Informace o servisu
Ke všem kopírovacím strojům, tiskárnám a faxům zajišťujeme kompletní servis, včetně dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu.
Reakční doba našeho servisu je do 12 hodin od nahlášení závady na dispečink. V případě pronajatých strojů či SM smluv do 4 hodin od nahlášení opravy. Pokud je nutno stroj opravit na dílně, zapůjčíme Vám náhradní.
SM SMLOUVA
Oblíbenou a žádanou službou je tzv. servisní a materiálová smlouva. Po jejím uzavření totiž odpadnou veškeré starosti s provozem kopírovacího stroje, tiskárny nebo faxu a se sháněním spotřebního materiálu. S naší smlouvou získáte za určitý paušální měsíční poplatek, který je závislý na počtu vámi zhotovených kopií, navíc prodlouženou záruku na životnost stroje (minimálně na 4 roky) a veškerý spotřební materiál je vám dodáván automaticky, a to již v ceně kopie.
Obrovskou výhodou jsou kalkulovatelné náklady. Nemusíte zaplatit ani o korunu navíc, než činí cena jedné kopie ve vámi zvoleném limitu a kategorii (limit je závislý na počtu zhotovených kopií, kategorie a na konfiguraci stroje).
Se servisní a materiálovou smlouvou získáte:
- kalkulovatelné, rovnoměrné a zcela přesné náklady
- prodlouženou záruku na životnost stroje
- značkovýpapír Minolta a originální náhradní díly
- bezstarostný provoz vaší kopírky
- bezplatnou poradenskou službu více času pro sebe a pro jiné důležité činnosti